wtorek, 19 lutego 2013
Słuchanie i rozumienie RZEPKA
Zapewne ma to jakąś fachową nazwę, ale tu brakuje mi wiedzy, mianowicie bawiłyśmy się w uważne słuchanie i rozumienie tekstu.
Przygotowałam tekst "RZEPKA" i ilustracje przedmiotów, zwierząt i osób które występują w wierszu (np. rzepa, dziadek, babcia, kot itd.) Kiedy ja czytałam wiersz, zadaniem Oli było przyklejanie kolejno występujących postaci i zwierząt począwszy od rzepki, a skończywszy na kawce. Olka poradziła sobie z tym zadaniem znakomicie. Obie świetnie bawiłyśmy się, do tego stopnia, że Ola zaczęła deklamować powtarzające się wersy. Kiedy ją wypytuję na wyrywki, dobrze pamięta kto kogo brał "na przyczepkę" :) Dumna jestem z naszego rozumnego przedszkolaka!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz